Större och större och större

Tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Men nu tycker jag det går lite väl fort. Var är min lilla valp 🙂 ? Nja, nog är han valp än men han har blivit större tycker ni inte 🙂 ?

Anledningen till mitt uppehåll av skrivandet är att vi har varit i Edsåsdalen för en liten minisemester. Det skulle vara fint väder som förra året, det hade vi beställt men det blev snö och fem minus och blåst…Jag kom ut på en 6 km lång snöskotur i alla fall, alltid något.

Mira och Sting har lekt 🙂 . Det är inte mycket de leker men när solen lös en liten stund igår så lyckades jag fota det:

Blicken ser kanske inte jätteglad ut nu heller men hon är i alla fall inte missnöjd 😉 .

Men visa tänderna lite måste man ju 😉 .

Efter lek blir man trött och då får man åka på magen 🙂 .

Jag hade tänkt skriva mer idag men just nu orkar jag inte, nu väntar räkor till kvällsmat 🙂 .