Julklappsbestyr

Snart är det jul. Jo, för mig är det snart och jag är redan sen med julklappar. Jag har på senare år blivit väldigt dålig på att ge Sting en julklapp men i år är det dags, han behöver det. Stackars Elenor tar ju all uppmärksamhet. Även om vi verkligen kommit igång med träningen nu (mer om det i ett annat inlägg) så är han värd en alldeles egen julklapp, min lilla prins. Något under granen som han får öppna och inte bara ta emot överblivet papper även om han gillar det med 😉 .

Sting älskar sin ring. Den är som ny igen eftersom han glömt av den en period. Men så hittade han den och lyckan var total.

IMG_20151107_180120(1)

Tänkte att något sådant måste jag ju kunna hitta? Jag brukar leta efter en renodlad kampleksak men denna gång kanske något annat men som även går att kampa med lite.

Gick in på Djurkompaniets hemsida och hittade en leksak formad som en ring. Det är en leksak man kan ha i vatten. Vi upptäckte i somras att Sting älskar att hoppa i vattnet och hämta pinnar, så detta är två bra saker i ett för Sting. Kostade dessutom inte skjortan så det är ju bra för mammas föräldrapenningsplånbok. Frågan är om jag inte ska leta efter lite gott tugg också. Vi brukar lämna honom med ett malt ben och de är snart slut…

Kommentera

