Sting 3 år!

Fina Sting fyller tre år idag! Tänk va tiden går fort. Nyss han satt och var så här fin bredvid Mira.

Vi har hunnit med så mycket och utvecklats så fint tillsammans. Jag har blivit en bättre tränare och Sting har blivit mer och mer med gas i takt med att jag släppte tyglarna lite. Så många år vi har (ta i trä) kvar att utvecklas mer!

Tänk vilken hund jag har. Han är lydig, jagar inte, snygg, vänlig, glad och väldigt omtyckt av alla som träffar honom. Han är så rolig säger en av mina bästa vänner. Ja, det är vad han är. Han vet vad som glädjer mig och andra och då gör han just de sakerna. Studsar upp och pussar och låtsas sen låta sig bli nedbrottad, springer runt med en pipleksak i munnen och utmanar husse på en jakt, lägger sig i bian med rumpan utanför och benen rakt ut för att få mig att komma -han vet att jag gillar att han gör så, lägger sig på rygg och sprattlar medan han ”dödar” (kväver 😉 ) leksak för det får oss att fnittra. Det är så många tokerier i denna hund!

Älskar honom!

6 thoughts on “Sting 3 år!

Kommentera

