Anmäld till tävling

Gårdagens träningspass gav mig blodad tand och nu är vi anmälda till tävling igen. Förra gången blev det ett andrapris, jag var sjukt nöjd och hoppas att det kommer att gå minst lika bra igen 🙂 .

Tränat vittring både inne och utomhus idag och nu är plockandet nästan borta igen, han smakade bara på en pinne idag annars letade han bra. Ska få med mig pinnarna ut på träningarna nu. Fjärren håller vi på med nära, nära för att få till bakrörelserna bättre. Han slarvar där och jag har låtit det gå igenom. Fortsätter även med godis bakom honom så han får in lite mer bakåttänk.

Ska ut och träna inkallning med ställande imorgon efter spårträningen. Planen är nästan isfri nu så jag kommer att kunna köra ett pass utan problem. Nej, jag ska faktiskt gå ut nu innan ljuset försvinner.

Måste få till mer fart tillbaka med metallapporten, gaaah fortfarande gillar jag inte detta moment så mycket.

Tack för all feedback på facebook förresten, om gårdagens film. Skitkul!

Kommentera

