20 saker om mig

Hittade en utmaning på Instagram som jag tyckte var lite rolig, så jag utmanar härmed alla som vill att låta oss lära känna er lite bättre.

1: Är heldansk
2: Har ett stort intresse för LCHF-mat
3: Kan inte vara stilla där det finns stackmyror
4: Älskar att vara ensam hemma
5: Tog körkort då jag var 26
6: Var med om en olycka med bil som gjorde att jag tog körkort sent.
7: Älskar att bo i hus
8: Trivs oerhört bra på mitt jobb
9: Är oerhört lat
10: Är en riktig godisgris som jag stävjar med hjälp av LCHF-dieten
11: Är inte överförtjust i att handla kläder eller skor
12: Har precis lärt mig dricka te
13: Är öppen så det är svårt att få till 20 punkter som få vet något om 😉
14: Vill att alla ska vara nöjda och glada
15:  Har kontrollbehov
16: Älskar att traggla lydnadsmoment och detaljer
17: Reser hellre i Sverige än utomlands
18: Är i regel väldigt glad och har lätt till skratt
19: Har svårt att vara stilla och inte göra något alls.
20:  Är en ny människa, pigg, glad, smalare och mer energisk än någonsin!

Kommentera

