Kampanj vittring

Jag måste komma framåt med vittringen, ute plockar han bara och inne går det så bra så. Frustrerad. Men så pratade jag lite med Malin och nu känner jag att vi är på rätt köl igen. Vi har börjat utmana inne genom att träna med olika aktivitetsnivåer. Han ska hitta och markera rätt trots att han är uppe i varv. Jag vill att han ska gå från vänster till höger, så därför har jag lagt pinnarna i en böj. Hittills går det väldigt bra. Jag har ju redan tränat då han är lugn så idag lurade jag honom lite genom att säga andra kommandon som skall och ligg innan han fick sökapport och börja leta. Han ska inte plocka pinnen utan bara markera den och det gör han. Alla rätt hela tiden. Supernöjd! Ska öka på utmaningarna och få upp ännu mer intensitet nu.

Avslutar dagens korta inlägg med lite gratisreklam för mina vänner i Värmland. Lina och Jessica har startat ett företag ihop – gameondog! Här ska jag gå kurs! Jag är väldigt avundsjuk på er som inte har så långt till dem, de är riktigt bra!

2 thoughts on “Kampanj vittring

Kommentera

