Första tävlingen i lkl III

Ja då menar jag någonsin. Jag har aldrig startat en hund i trean, förrän nu då. Anmälde Sting helt spontant till en lkl 3-tävling i augusti.

Jag kände att det var dags, vi har flera moment som inte är klara men vi behöver träningen och dessutom är tävlingen på min gamla hemmaklubb från när jag var liten så det känns bara roligt att det passar så jag är hemma då tävlingen är.

Så nu blir det till att träna 😉 .

Vittringen har jag ju tjatat om i några inlägg, snart får ni se en film som är några veckor gammal. Det är med några sidoförflyttningar och bakåtförflyttning också, bakåt såg riktigt fint ut men det syns inte på filmen. Han tränger lite åt höger och går lite långt ifrån åt vänster. Men jag gillar det jag har just nu 🙂 . Hade tänkt visa den nu men så klart krånglar youtube och movie maker.

Just det. Imorgon börjar min SEMESTER!!!

7 thoughts on “Första tävlingen i lkl III

    • Det hade jag ingen aning om 😉 . Jo, jag visste det men jag vill hem till min familj från och med torsdag för att hinna träffa även dem. Så då blev det Bengtsfors bk i stället.

Kommentera

