Film på krypet

Idag får ni se en del av vår renoverade tvättstuga/spa. Enda stället i huset där vi har en matta på grund av Qeso och hans magproblem.

Jag har tränat honom baklänges, alltså gått precis som jag tränat ff och läggande/ställande under gång med honom framför mig. Jag var ganska nöjd och valde idag att vända på steken. Det ångrar jag inte än i alla fall. Jag är väldigt försiktig i starten, där vill han gärna upp men det blir bättre och bättre. Jag har lagt till liggkommando och krypkommando och jag tror inte att det gör något, tvärtom så gör det nog träningen lättare när vi kommit en bit. Jag försöker anamma det många säger, att inte vara rädd för att lägga till kommandot. Jag försöker också verkligen att hålla på kriterierna här, för det är så enkelt för Sting att lyfta lite på rumpan för att göra det enklare för honom och det vill jag inte ha. Varsågoda och ha en trevlig kväll, jag ska kolla på köksplanering 🙂 .

3 thoughts on “Film på krypet

Kommentera

