Nya tag!

På lördag smäller det…förhoppningsvis en högre smäll än sist. Vi ska tävla igen, hormonet och jag. Han är verkligen inne i en period just nu, han är lätt disträ och jag kan bli galen på allt han ska titta på i fjärren 😉 . Men vem bryr sig, han är bäst igen och han har alla momenten, vi ska bara få till det på lördag också 🙂 .

Ff, ser ok ut om han inte är för taggad, då hamnar han för långt fram. Jag ska testa att träna lite innan den här gången, få ner honom och sen ta upp honom lite igen…svårt att förklara 😉 .

Läggande, inga problem

Inkallning, inga problem (men, vem vet han kanske tjuvar 😉 )

vad kommer sen…

rutan, farten är lite sisådär men rutan är ju nära så han ska nog pricka 😉

apport sen? helt ok

Hopp, helt ok

fjärr, ja vi har det faktiskt nu men frågan är om det håller på tävling.

 

platsen? Han har legat varje träning, inga uppsitt och annat trams.

 

En ordentlig träning kvar innan lördag. På tävlingsplatsen, Timrå. En klubb han känner till och som har bra planer och trevliga människor. Jag ser fram emot lördagen 🙂 . Jag skulle så gärna vilja ha förstapris men jag känner mer att om han bara är med och tycker det är lika kul som jag tycker så är lyckan gjord för mig 🙂 .

4 thoughts on “Nya tag!

Kommentera

