Skutt

Jag börjar inlägget idag med att gratulera Emma och Ante till deras underbart söta Agnes! Grattis!

Här måste jag också säga att jag och Sofie var de som gissade rätt på både datum och kön 😉 . Det måste sägas XD.

Jag hoppas att jag ska kunna komma upp och hälsa på fina familjen i höst!

Nu till något, inte lika stort…långt ifrån faktiskt men kul för mig och stort nog för Sting. Han skuttade i vattnet från en brygga igår! Sen att bryggan var i vattenhöjd är inte så viktigt 😉 , han skuttade i djupt vatten och fick simma direkt. Första gången var det lite chock men han gjorde det en gång till innan vi skulle gå så kul måste det ha varit. Han skuttade i till jubel av både mig och Johan. Skitlöjligt, men så gulligt. Förra året kom han aldrig så långt, även om han älskar att bada nästan över allt annat, men nu är stinken stor ❤ .

2 thoughts on “Skutt

Kommentera

