Kamplek

Jag har börjat tänk på det där med Korningen. Jag har ingen aning om hur sådant går till men fröken uppfödare har uppmanat oss att leka med en bitstock, den från Biltema så ”valparna” är vana med dem. Jag tycker den är skittråkig och Sting har inte riktigt gillat den heller för den glider i munnen. Men, jag är inte sån som ger mig i första taget även om det kan verka så innan jag har tänkt igenom saken 😉 .

Jag vill att Sting fortsätter att kampa även då jag står stilla, men jag har inte riktigt tränat det. Men nu så 🙂 .

6 thoughts on “Kamplek

  1. Ja, precis – vill man ha den så får man bita tag 😉 Men han behöver ju inte bli en malligator – bara vara komfortabel och van vid den 😉 😀
    Bra jobbat!

  2. Han kan ju gärna få vinna den ibland när han drar bra.

    Ja, that’s it. Om de ställer krav på att hundar ska ha 50 poäng på första delen för gk, så får man allt skoja lite med hundarna som inte har kamp och klipp som en malle när det gäller lite hårdare saker att bita tag i 😉

Kommentera

