Det bidde ingen tävling

Sting såg till att få fotsvamp och eftersom han visade att han påverkades av det vid vissa tidpunkter valde jag att inte starta. Han ska inte behöva få en dålig start på sin tävlingskarriär bara för att jag tycker det ska bli kul att få komma igång. Så nu är nästa startdatum 3 augusti och då ska även Maria med Akka sikta på att starta ettan så det blir nästan bättre 🙂 . Appelltävling blir det också då, helgen efter.

Annars rullar det på, just nu är jag inte så motiverad att skriva här så vi får se när jag skriver igen. Samma med läsandet, jag ber om ursäkt redan nu för att jag inte läser era bloggar.

På återseende!

3 thoughts on “Det bidde ingen tävling

  1. Synd att det inte blev någon tävling men det kanske fanns en mening med start i augusti istället! Då kommer ni ju hunnit träna ännu mer 🙂 Jag är också bloggtrött. Kram till er!

Kommentera

