Alingsås/Göteborg nästa

Imorgon åker jag och Sting till Alingsås, till AK och hennes härliga familj! Jag ska på möte tisdag till torsdag men hon är så snäll och tar hand om Sting så jag kan ta med honom ner och sen vara med på en mindre klickerträff med vänner nästa helg! Det ska bli så roligt! Då får jag träffa bland annat Harriet med Ace och Maria med Figge också, det ska bli jättekul (båda har dessutom kelpie 🙂 )!

Tack så jättemycket för att du tar honom AK! Han är faktiskt väldigt lydig och lyssnar bra så jag tror inte att det blir några problem. Han surnar till mot andra hundar om han inte får sova ifred när han är riktigt trött men det tycker jag han har rätt till. Skulle en liten kliande hand komma däremot är den alltid välkommen ;).

Jag ser fram emot resan, Sting och jag ska mysa och gosa. Förhoppningsvis kan vi få till lite störningsträning i Stockholm innan nästa tåg går men vi får se, promenad går före 🙂 .

3 thoughts on “Alingsås/Göteborg nästa

  1. AK är bäst. 🙂
    Vi ser så fram emot att träffa er med. 🙂 Ska bli härligt med Kelpieligan. 😉 Eller ska vi säga vallhundsligan för jämnställdhetens skull. 😉

  2. Det ska bli så himla roligt och mysigt att ses! Ni är väldigt välkomna!
    Jag har inga farhågor alls för att passa Sting, han smälter säkerligen in fint här. Och helgen, jösses vad mysigt och lajbans det ska bli!

Kommentera

