Vintertur med vårkänsla

Tack för alla grattishälsningar!

Idag sken solen, dags för en utflykt!

Havstur! Vårkänslor! Härligt!

Han tar mig!

Nosgreppet! Lägger till att Sting älskar leken och ser fram emot att få bita tillbaka när Johan släpper 😉 .

Tokryck 🙂

Nu ikväll har jag tränat lite stadga på stanna och ligg. Vid stanna puttar jag på rumpan, trycker försiktigt på den och drar i honom men han står kvar och godis får honom inte ur position det heller. I ligg drar jag, puttar framåt och lockade med godis överhuvudet men icke, han ligger så fint så 🙂 . Jättekul att han verkligen börjar förstå vad jag vill.

Imorgon är det dags för ett joggingpass igen 🙂 .

2 thoughts on “Vintertur med vårkänsla

Kommentera

