Första vårdagen?

Nja, vår är det inte än men vi fick en liten försmak på den idag. Isen smälte mot husväggen och balkongen lovade en fin vår när solen får övertaget, där kommer jag att bo då 😉 .
Idag skulle jag prova på snöskor. Det är en bra uppfinning, ger oss möjlighet att gå rakt ut i skogen även på vintern. Idag hade vi inte behövt dem överallt men det är lätt att ta sig fram med dem. Vi åkte ut till havet, där det skulle vara lätt även för Mira att hänga på. Hängde på, det gjorde hon 🙂 . Hon fick vänta in oss och komma tillbaka och hämta oss med pip och puttar – Kom nu då, snabba på! Jäkla bergsget 😉  .

Även Sting hade fart i benen, otroligt nog 😉 .

Båda njöt och sprang hela tiden. Man glömmer ibland att Mira faktiskt fyller 11 år i år. Tanten kommer verkligen till sin rätt i den här miljön, får hon klättra är hon hemma 🙂 .
Leka gjorde de, till fin utsikt.

Kolla in Stings min 🙂 .

Snyggo! Om jag får säga det själv 😉 .

Galen? Sting? Neeeeej!

Ja, han kan faktiskt ligga still lite också, helt självmant 🙂 .

Jag lyckades så klart halka i den lösa snön och smälla knät rakt i ett block. Så nu sitter jag här med ett svullet knä och hoppas att jag ska kunna cykla till jobbet imorgon. Det gör ont då någon (läs Sting) går emot det men efter att jag rört mig lite så känner jag inte så mycket så håll tummarna.

5 thoughts on “Första vårdagen?

  1. Härliga bilder! Vi hade lika underbart väder här idag, sådär att man bara vill stanna ute hela dagen! Hoppas verkligen att det onda i ditt knä går över snabbt!

Kommentera

