Filmtime

Jag tycker det är så kul att ha internet igen och blogga och då också att filma träningen så nu måste jag visa en film som är rätt så kass också 😉 . Träningen går inte alltid bra, men det visas inte alltid. Jag har tagit bort dötid och sånt men annars är det kvar. Han sitter snett, jag klickar, han apporterar slött, jag klickar osv 😉 . Han var trött, men matte tänkte inte på det för matte ville träna 😀 .

Johan hörs i filmen, han röjer i köket. Qeso tittar förbi, man ser svansen och på platsliggningen tittar Sting på Johan lika mycket som mig. Jag belönar usla halter, även om de inte är så usla som de ser ut på filmen. Ja, varsågoda 😀

Jag ska ta ut apporten, (när han är pigg ;)) och se om vi kan få till ytterligare bättre gripanden. Men jag är ändå nöjd med apporten, för han gör den! Första hunden som jag tränat in apport på som inte tuggar, leker med den eller hatar den. Framsteg från min sida :D.

Nu väntar glass med apelsin och på spåret över datorn.

3 thoughts on “Filmtime

  1. åh vad kul att se apporteringen! tycker det ser bra ut, skoj att ha så mycket intensitet i träningen det kan inte jag då blir herren stressad 😦 ska nog testa den där apporteringsövningen!

  2. Ja det går ju inte alltid bra, om matte bara planerar och tänker efter lite bättre så går det ju så mycket bättre. 😉 Ni är ju duktiga båda två tycker jag!

Kommentera

