Snor utmaning

Hittade denna hos Malin och det var så länge sedan jag skrev sånt här så jag var tvungen att göra det 🙂 .

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Det var året då jag träffade Johan <3. Jag pluggade till biolog och min älskade Nikita fanns fortfarande hos mig. Jag bodde i en mysig etta och trivdes med livet 🙂 .

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag blev hundägare på riktigt. En framtida tävlingshund som jag fick lägga grunden till frlyttade in. Älskade, knäppa, mjuka Sting! Vi flyttade till hus och började med vårt gemensamma liv på riktigt, för det är väl det man gör när man blir husägare 🙂 ?

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad! Övrigt godis! Pop corn, ”fredagspåsen” eller vad den heter. Kommer inte på mer, är godisoman 🙂 .

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Hönan Agda 😀 .

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Utbilda mig till hundinstruktör och starta ”skola” för ”problemhundar”. Köpa en alldeles egen bil till mig och hundarna 🙂 . Jobba halvtid (om jag är kvar där jag är nu alltså) för att få mer fritid. Resa runt och vandra i Sverige och Norge (vackra länder!)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Kontrollfreak (inte med allt men med mycket), äter för mycket godis, bestämd (kan vara dumt att stå på sig ibland), trycka ner mig själv när det gäller hundträning är en väldigt dålig vana….Jag har helt säkert många fler hahaha.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Träna hund, vandra på vackra platser, fota, träffa vänner för att träna hund ;), renovera hus 😀 …asch jag kommer inte på mer.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Kortkort skulle jag aldrig gå i, eller något som visar magen (förutom bikini). Paljetter  och päls (eller andra hudar som man enbart dödar för skinnet = ko och får kan jag använda) är heller inget för mig. Jag skulle aldrig köpa fyverkerier eller för den delen vara på en fest där de vill skjuta sånt otyg.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Fårflärpen!…eller var det mina leksaker….hmm, filmkameran, digitala kameran, datorn, Sting (om han får räknas som en leksak 😉 )…tja, har nog inga fler leksaker 😉 .

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Alla som vill kan känna sig utmanade

2 thoughts on “Snor utmaning

Kommentera

