Ber om ursäkt

Jag börjar med att be om ursäkt för alla bloggar jag inte hinner läsa idag och alla bloggar jag inte kommer kunna läsa förrän vi får internet i nya lyan. Så vet ni varför det blir tyst från mig 🙂 .

Sting har börjat riva huset, eller ja han har börjat slita sönder sånt han kommer åt och jäklar vad han är lång 😉 . Jag tycker det är riktigt jobbigt eftersom han har varit så lugn och beskedlig hela tiden. Malin hade rätt 😉 . Men å andra sidan så har han ändrat sig rätt rejält de senaste månaderna, borta är den lugna kelpien – välkommen en mer riktig kelpie. Så då var det väl mer väntat med en dåre som biter i saker. Än så länge har det inte smärtat i plånboken, men att han tog min nyinköpta bok och träningsdagboken idag smärtade i hjärtat. Imorgon ska jag gå en långpromenad ut till klubben, träna arslet av honom och ge honom en kong med sin mat i innan jag går. När den är slut borde han inte orka hitta på något 😉 . Vi får väl se.

Idag tränade vi lite ställande, det börjar arta sig – jag är riktigt nöjd. Vi fick även till lite vänstersvängar. Högersvängar vill jag ha klossen till lite till för att få det ”perfekt” så det väntar jag med tills efter flytten. Efter att jag har börjat träna start och halt så har han börjat rycka då vi går ff. Han kanske har dåligt med bensin eller är det något annat fel som gör att han rycker 😉 ? Några tips där, eller kommer det kanske bara försvinna?

Mira fick träna fjärr, ff, ställande och inkallning och så kampade vi en del. Skitkul med tant, hon morrar och har sig, försöker fuska för att få godis…ibland lyckas hon 😉 .

Nu ska jag packa lite. Fem dagar kvar.

9 thoughts on “Ber om ursäkt

  1. Kanske beror det på att han nu återhämtat sig efter operationen? Kanske var det den där dumma halsen som gjort att han inte riktigt orkat, men nu när han är frisk och mår bra har han lite mer överskottsenergi?

    Jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra med flytten, jag tycker vi måste höras via telefon ibland om vi inte kan via Internet! Kram!

Kommentera

