Ställande

Vi började med lite ställande igår. Jag kunde inte bestämma mig hur jag skulle köra, velade lite innan med att säga stanna och sen kasta godis över huvudet. Men det kändes inte riktigt rätt. Inte heller att kasta säga stanna samtidigt, för då har jag en rörelse att träna bort. Jag har tränat backa ganska mycket det senaste och tycker att det är en bra grund i ställande för det är starten av backande som jag vill ha i ställandet, den rörelsen. Jag tänkte dock få till det frivilligt i stället för att säga stanna och kasta så jag kastade över huvudet några gånger och var tyst och sen avvaktade jag lite när han kom igen….här har ni resultatet:

Jag är riktigt nöjd!

Nu ligger han och sover, satt upp och blundade ett bra tag 😉 . Han är nybadad inför operationen imorgon…hua.

3 tankar om “Ställande

  1. Som jag sa igår, jätteduktiga är ni! Väldigt smart av dig att komma på den lösningen! 😀 Håller tummarna för att allt kommer gå bra med operationen, vilket det såklart kommer göra. Kram!

Lämna en kommentar