Håll fast

Vi har börjat lite med ”håll fast”. I början höll jag i slangen men det funkade inte. Vi har tränat på att hämta och lämna och det var det han ville göra. Så för att minska förvirringen så ger jag honom slangen men håller inte i den. Direkt fattade han. Han har testat att släppa den men försöker igen direkt jag ger den. Oftast, får jag väl säga. Ibland tror han att jag vill att han INTE ska ta den, och kämpar för att inte ta den haha. Jag hoppas det försvinner av sig själv, tror ni inte det? Jag tycker det har minskat redan nu. Tipsa gärna!
Jag ser på filmen att jag gärna stoppar in slangen i hans mun…usch på mig 😉 .

På filmen nedan får Mira vara med på ett hörn. Direkt märker man va svårt det är att hålla på kriterierna om man filmar själv. Mira piper inte i vanliga fall men nu så, piptanten var så glad och så taggad samtidigt som hon inte riktigt kunde förstå varför jag inte ville ta emot slangen 😉 .

6 thoughts on “Håll fast

  1. Vilken koncentrerad liten kille!! Och jag tycker inte du stoppar in pinnen i munnen på honom, han vill ju ta den.
    Mira är ju bara för go!! Gaia kom såklart springande när hon hörde någon prata hennes språk på film 😉

  2. Vad duktig han är! 😀 Och ja, jag tror också det är bra att börja variera tiden mer. Haha söta, duktiga tant Mira. Hon vill verkligen lämna av slangen till dig, hon är så himla söt!

  3. Sååå snyggt i vanlig ordning 🙂 Håller med Emma Och Bacillen – Variera tiden nu redan så han inte får förutfattade meningar om hur länge han ska ha den i munnen…..Kör på!

Kommentera

