Husägare

Japp, så var man husägare. Eller ja, egentligen är det ju banken som är det men ändå 😉 . Vi har köpt oss ett suterränghus i tegel på totalt 203 kvm och med 755 kvm tomt. Känns konstigt…vi var de enda som bjöd så det blev ett relativt bra pris för ett sånt hus men det är inget gjort sen 70- talet då det byggdes förutom ny våtrumstapet i badrummet för kanske 20 år sedan. Mäklaren tyckte vi skulle fira igår…vi känner oss inte så som andra kanske är då de vinner ett bud. Mer jahapp, så var det klart då. Troligen för att vi var de enda som var intresserade av huset, det blev inge budgivning. Men så klart gick vi mäklaren till mötes, vi firade med räkor och vin ;). Känns i alla fall oerhört spännande och vi planerar ju givetvis redan 🙂 .1 november är nycklarna våra!

Jag sitter redan och planerar hur många vänner med hundar jag kan få in i huset utan att Johan går i taket…..borde kunna bli fyra i alla fall 😉 .

11 thoughts on “Husägare

  1. Då kommer jag och gossarna i december då! 😉 Gör rum för här kommer två galna kelpiesar med deras matte!

    GRATTIIIIS! 🙂

    • Finns inte mycket svamp har i december . Mitt tangentbord nar jag ar inne pa wordrpess har blivit kaiko. Kan inte gora smileys eller de sista bokstaverna.

Kommentera

