Familjekort

Idag kom så värmen, hela 15 grader och sol! Vi gjorde en topptur till Nipstugan, men nu börjar grabben snart allt bli för tung för att bäras på – han väger 9 kilo nu! Turen var inte så lång men det blir ju en de uppåt på väg upp och neråt på väg ner så lite bar vi honom allt. När vi kom upp kom vi till en underbar utsikt, där och då bestämde vi oss för att vi nästa år ska gå en del av högakusten-leden, den fina delen 😉 och sova i tält eller stuga. Vi får väl se om det blir verklighet 😉 .

Imorgon är det första tillfället på valpkursen med hund, ska bli spännande och se hur han uppför sig. Jag räknar med totalt kaos, då kan det ju bara bli bättre 😉 . Jag har kokat upp lite lever som vi ska ha med imorgon, mer än vad vi tänkt använda för då brukar det räcka 😉 .

När vi väl var där uppe och hade så fin utsikt så tog vi ett nytt familjekort. Vi saknar Kiwi i bilden och välkomnar Sting på samma gång.

Stings ena öra har blivit lite rött förresten, så imorgon ska jag ner till apoteket och köpa öronrengöring. Jag brukar alltid ha sånt hemma men jag har precis lämnat tillbaka förpackningen för förstöring då den var något/några år gammal. Jag ska i alla fall försöka behandla några dagar själv innan jag rusar till veterinären.

9 thoughts on “Familjekort

  1. Vilket fint familjekort! 🙂 Förstår att ni saknar Kiwi! ❤ Och Sting bara växer så det knakar, förstår att det börjar bli tungt att gå och bära på honom.

  2. Jättefint familjekort! Förstår att Kiwi saknas men att det känns fantastiskt att ha Stingen med.
    Så underbar utsikt i bakgrunden. Vilken vardag ni har!

    Snart kommer du hit där det är riktig vår/sommar redan. 😉
    Kram

  3. Fina bilder! Inte behöver ni bära honom, han är ju 4 månader. Han kan allt gå ett par timmar vid enstaka tillfällen – bara han får pausa en stund då & då 😉

Kommentera

