Nu tar vi helgen

Vilken helg det kommer att bli Emma och Malin kommer och hälsar på och Malin kommer att ha med sig finaste Sinus och Unik 🙂 . Vi ska träna allt möjligt i helgen, rapportering om det kommer givetvis och vädret ska bli bra så jag räknar med att jag har många bilder att gå igenom på söndag kväll.

Vi firade skärtorsdagen med att åka ut till Smitingen efter att jag jobbat mina timmar på jobbet. Sting fick uppleva sand och berg. Nu är hans värld ännu större 🙂 .

Mira och Sting sprang och hade jättekul i sanden. Lyckades fota så jag fick till en ny header till bloggen. Mina fina tjejer….hundar menar jag 😉 . Mira gillade verkligen att komma ut till Smitingen idag, hon toksprang till en början så som hon alltid gör med svansen i en krok 🙂 . Sting sprang han med när han blev lös, som bilderna visar men kom spontant och på inkallning till oss och fick gos och godis för det. Chokladpralinen 🙂 . Turen avslutades på ett berg, Sting ser ut att ta efter Mira när det gäller att leka klätterget, några fler cm på nacken så 😉 .

Glad Påsk!

One thought on “Nu tar vi helgen

Kommentera

