Bilder

Jag har varit dålig på att fota senaste tiden. Men på förmiddagspromenaden idag fick jag med mig kameran. Den ovan var ett kort, sen var han väck. Jag är väldigt glad över att det blev så bra! Favoriten hittills 🙂 .

Mira och Sting lekte lite och han hälsade även på två män, varav den ena hade en rullator. Det var inga problem, svansen gick och han klappades gärna. Mannen utan rullator hade en svensk lapphund och Sting fick hälsa på den. Han var ju så klart lite låg med hunden men han var nyfiken och vågade sig fram fort och sen försökte han busa 🙂 .

Mira och Sting busade sedan järnet 🙂 .

Sting älskar grankvistar 🙂 :

Fina killen la sig någon sekund i gräset:

Apropå gräs så kommer Sting få problem snart. Jag hörde att ett av syskonen hade lite svårt att kissa då snön försvann och efter vissa vägar börjar snön försvinna längs kanterna och Sting visar samma beteende. Skitkul att se 😉 . Han vägrar också att gå då det är blött på marken hahaha. Men då går jag bara och det är bara för honom att följa med, vilket han gör 😉 .

Ikväll ska jag ut till klubben, det ska bli så kul. Granntjejjen på tolv år ska med och hjälpa mig med Sting. Så kan vi göra lite roliga inkallningsövningar 🙂 . Hoppas på lite folk!

7 thoughts on “Bilder

  1. Tänk vad det händer mycket på några veckor! Syns ju att han har blivit vuxnare i ansiktet (ja, lite faktiskt 😉 ).
    Fina bilder!

Kommentera

