Stor vovve

Sting har idag fått träffa Fox, Kristinas ena terv. Han är så go den killen och han var så lugn och fin med Sting 🙂 .  Sting tyckte han var jättestor till en början men han var snabbt framme och nosade lite, skrek och flög undan och sen tillbaka igen. Efter några minuter hade han tokrace i klubbstugan medan Fox stod i mitten och slog lite på svansen 🙂 . Ja, det var typ det han gjorde – sprang och sprang och sprang och tyckte Fox var jätterolig att leka med 🙂 . Sen kopplade jag honom och han la sig då och sov vid mina fötter .

Under dagen har jag annars, förutom att ha jobbat tränat burlek, omvänt lockande och ”fri”. Burleken älskar han att göra, när jag säger fri och han kommer ut vill han inte leka som belöning utan springa in i buren igen för att träna mer (äta mer godis 😉 ). Jag tror jag ska gå bort från buren och leka och sen närma mig den mer och mer ju bättre han leker.
Omvänt lockande går fortsatt bra, han har tassat lite och gör lite grimascher (hur stavas det?) så jag måste tänka på att pricka då han är stilla. Förbannat söt är han i alla fall och han älskar våra träningslekar 🙂 .

Imorgon ska Mira och jag få oss en långpromenad så Sting får fint åka ryggsäck den största delen. Bara han får springa lite ibland så funkar det bra att ha honom i ryggsäck, men han får inte växa mycket till 😉 . Eventuellt tar vi en tur ner på stan på eftermiddagen, måste kolla in alla människor 😉 .

Oh förresten, vi var ju hos en arbetskamrat igår. Sting hade så klart räcer där med, men upptäckte också att det fanns fler av honom, kolla bara här:

4 thoughts on “Stor vovve

  1. Härligt att går bra! Älskar när han checkar in sig i spegeln, han måste ju tycka han är dösnygg! 😉 Haha! Klaaart ni ska göra stan imorgon och långpromenad, ni hinner båda, du har så mkt tid 😉

Kommentera

