Omvänt lockande


Igår provade vi lite omvänt lockande, han efter lite slick i början så klarade han det fint. Så tänkte jag att detta måste filmas 🙂 . Med alldeles för stora godisar och lite fel från min sida så fick vi ändå ett fint pass. Han sköter sig utmärkt!!!

Han har hittills varit en jättelugn och lätt valp. Han sover på natten, låter mig jobba och roar sig själv när jag inte kan leka/träna utan måste få något klart. Idag hade jag mitt första telefonmöte hemma, eftersom jag är projektledare så krävs det ju att jag talar en del och alltså inte kan ha avstängt micken. Sting vaknade till några minuter efter mötets start och tog finaste pipleksaken i munnen…sen fortsatte han med att gräva på listerna och dra i gardinen (tack och lov pratade någon annan då så jag kunde ta bort honom och ge honom en leksak i stället) . Jag hade lite dragkamp med honom och sen levde han rövare lite till innan han avslutade med att kissa! Sen somnade han sött och så var mitt möte slut! Jag hann visa upp honom lite i kameran för de andra och det man hörde var ett unisont ”ååååååhhhh!” 🙂 .

Ikväll ska vi till en arbetskamrat till oss. Ett helt hus att härja i 🙂 .

7 thoughts on “Omvänt lockande

  1. kul! duktiga ni! Så liten och söt, den tiden går fort!! Skönt att han inte är så jobbig och låter dig koncentrera dig.. här brukar det vara lite si och så med det fortfarande..

Kommentera

