Första besöket

Idag kom Monica, en vän från klubben på besök. Sting har ju varit lite låg ute när vi träffat folk så jag var spänd på hur kan skulle vara när de kom hem till oss. Han brydde sig inte ett dugg 🙂 . Gick rakt fram och nosade och låg sen nöjt i hennes knä och åt ben. De busade lite med en leksak och sen slocknade han sött 😉 . Han var lite trött då hon kom tyvärr. Sting hälsade också på en granne ute idag, han hade händerna fulla så Sting kunde nosa in i fred 😉 .

Imorgon ska vi ner på ”stan” för att gå på djuraffären och köpa en metallapport som jag beställt. Mira ska följa med som stöd 🙂 . Vi tar bilen ner första gången, buss tar någon annan dag, stressa lugnt 😉 .

Jag jobbar ju hemifrån den här veckan och det har faktiskt gått bra! Jag tar mindre pauser i stället för en rast och han leker bra själv lilla Stingen.

I natt sov han hela natten 🙂 . Jag räknar med bakslag men en natt är ändå en natt 🙂 .

Mira tycker fortfarande att det är jätteonödigt med en valp. Han hoppar på henne och hon morrar, vilket han skiter i så länge som hon har en viss ton. Byter hon ton backar han direkt 😉 . Hon är förresten ute på en snöskotur med Johan. Det är han som har snöskorna 😉 . Jag kan tänka mig att hon njuter av friheten 😉 .

Ha en go kväll. Själv ska jag på styrelsemöte på klubben, funderar på om Sting ska få följa med.

4 thoughts on “Första besöket

Kommentera

