Bild på Sting

Tack vare Malin så hittade jag denna ljuvliga bild på Sting

Den är fotad av Jill Rahmström och jag tycker den är så fin!

Är på väg hem från sista resan till Stockholm för våren. Nu väntar två fullspäckade dagar med jobb innan fredagen då vi styr kosan söderöver för att hämta S-hunden 🙂 . Johan tycker vi ska kalla Sting för det, vi hade ju nästan vant oss med det namnet…men njaaaa 😉 . Sting är ett perfekt namn på en perfekt valp 🙂 och jag längtar så!!! Fast å andra sidan så fattar jag det inte än…jag är nog lite trög haha!

Detta låter kanske löjligt men på fredag är en av mina drömmar uppfyllda. Jag föll för hundsport när jag hade Nikita och speciellt sök men kunde inte tävla dels för att hon var skotträdd men även för att hon var blandras. Så fick jag hem Kiwi och drömmarna om agilitystjärnan väcktes, men så kraschade hennes rygg och allt gick minst sagt åt pipan. Jag har inte förrän nu haft möjlighet att skaffa en valp och detta är tack vare en chef som låter mig spara in flex (har några timmar nu 😉 ), jobba hemifrån och anpassa min arbetstid helt som jag vill. Samtidigt har Johan en förstående chef och låter honom ta ut flex helt som han vill under våren och har redan godkänt hans semester så den passar Sting. Utan dem hade jag inte kunnat köpa honom utan hade åter igen fått leta efter en omplacering. Men nu är det dags! Nu är det äntligen min tur!

10 thoughts on “Bild på Sting

  1. Så himla fin! ❤ Tur att jag har koll på Sting i cyberspace världen! 😉 Snart och jag är glad för din skull! 😀

  2. Snart fredag ju! 🙂 Att ha kelpievalp är kul! Men många saker (ofta dyra) blir söndertuggade, var beredd på det. 😉
    Hoppas att Mira blir lika lycklig som Harry! 😀 Kul att du har bra erfarenhet av Solstaden, jag är nervös. Vi ska dit på onsdag, om en vecka alltså.

  3. Och du är SÅ VÄRD den här valpen!! Äntligen! Bara två dagar kvar nu. Ofattbart faktiskt..
    S-hunden var ju inte så dumt, haha. 😉 Nej, men Sting är jättefint.
    Ett Sting av lycka in i hjärtat när man ser den där bilden du! 🙂

Kommentera

