Valpträff

Mitt besöksantal här på bloggen sköt i höjden igår, kan tänka att flera tyckte att jag skulle lägga ut bilder och skriva om besöket. Men så råkade jag få, gissningsvis influensan och låg helt utslagen igår så det blev ingen uppdatering.

Jag hade en mycket trevlig och mysig helg med mycket valpgos. Förutom bilderna så har jag även filmer som jag ska klippa ihop när jag får orken tillbaka. Tyvärr hade valparna lite dåliga magar så alla var inte helt sig själva då jag var där. Sarek visade sig dock från en väldigt pigg sida. Han hittade ärmmudden på min tröja direkt och hade världens kampkalas tillsammans med farligt morrande 🙂 . Han visade också prov på att ha många tänder 😉 .  Sting däremot var lite hängig men hade sina stunder då han bet i leksaker och röjde han med. Båda är förbannat söta! Alla i kullen är söta och de var alla framåt och intresserade av vad jag var för en. De älskade att bita i min stortå (aj) och jeansen.

En tik

Sarek i lila halsband

Steffie, minstingen i kullen

Sting

Sarek i lila. Jag lyckades inte ta kort på honom själv, han var lite för pigg för det 😉 .

Förstå att jag hade det mysigt!

Fia bjöd på middag då jag kom och jag fick rosevin att dricka. Jag kände mig väldigt välkommen 🙂 .

Nu känns det lite mer verkligt att jag ska få med mig en av de där små sakerna om fyra veckor (och tre dagar 😉 ). Nu är det två veckors väntan tills jag får reda på vilken av dem det blir. Idag känns det som om det inte spelar någon roll, båda var jättemysiga!

13 thoughts on “Valpträff

  1. Haha, jag är en av dem som ivrigt väntat på en uppdatering 😉 Jag misstänker att du haft en superhelg på alla sätt och vis! Rackarns va härligt det måste kännas att en av gossarna snart flyttar hem till er! Och ja, självklart smälter man som smör i solsken när man tittar på bilderna 🙂

  2. Härligt med fina bilder – du är bättre att fota än jag… 😉 Så bra att det kändes trevligt, jag var orolig för valpdiarre’ & kräkor och kände mej inte helt som vanligt”.
    Lila halsband är Sarek – inte Sting 😉

    • Förstår att du var orolig!

      Du han klicka dig in till inlägget snabbt, jag ändrade till Sarek bara några sekunder efter jag publicerat det 🙂 . Jag skickar bilderna till dig som vanligt :).

  3. Klart att vi var nyfikna! Det är ju hundarna vi är intresserade av och inte dig. 😉
    Nej, det vet du att vi inte är. För vem vill titta på otäcka valpar. 😉
    Krya på dig vännen.
    Kram

Kommentera

