Sköna fredag

Åh, jag har fått en sån härlig massage! Den första i mitt liv faktiskt. Vi kom till Södra berget och Spa Maskrosen vid halvfyra igår. Halv fem var det dag för min massage. Jag hade inte tänkt tanken att det kunde vara en man som skulle ge mig massage…men självklart var det så. En lång ung kille skulle tillfredsställa mig 😉 . Det gjorde han med råge *fniss*. Jag fick en helkroppsmassage och det var inte sista gången. Det gjorde ont när han masserade nacken och vänster lår…är väl lite stel där kan jag tänka. Jag gissar att axlarna är för jobbet vid datorn och vänster lår pga min skada i foten. Jag hoppas jag får möjlighet att göra detta igen! Väl värt pengarna, även om jag inte betalade så mycket tack vare mina kollegor som var givmilda när jag fyllde 30 förra året.

Idag lämnade vi hotellet för att ”göra stan”, men varken jag eller Johan var sugna på storshopping. Jag hittade mig ett par jeans, jätteglad över det 🙂 . En semla blev det också 🙂 . På väg hem stannade vi på Birsta och handlade hundmat och människomat 🙂 . Jag köpte också en matskål och en gummiring till S-hunden 🙂 . De har förresten öppnat ögonen allihopa nu, sötnosarna.

Imorgon är det söndag, långtur väntar och förhoppningsvis blir det till en numera lite värmande sol…snart är våren på gång, bara lite drygt en, två månader kvar 🙂 .

5 thoughts on “Sköna fredag

Kommentera

