Mår jag illa?

Jag mår lite konstigt idag, frågan är om det är psykiskt eller verkligt?

Igår kväll hade vi en jättetrevlig middag med vänner. Deras dotter var lite förkyld och inte helt nöjd. Men efter middag och efterrätt så somnade hon sött och vi snackade kanske fram till 22-22.30. Så gick de in för att ta på henne overallen och *burlp* så spydde hon. Hon hann med ytterligare en gång innan de kom utanför dörren. Jag städade rent toan med handsprit (!) och Johan bytte sängkläder innan vi kom i säng. Idag mår jag konstigt, jag mår inte illa men ändå illa. Har ingen hungerskänsla men är ändå hungrig…jag väntar på att få bo vid toaletten gissar jag. Jag vill verkligen inte (när vill man det 😉 ) för nästa vecka har jag en resa och nästa helg ska vi på spa jag och Johan. Risken finns ju att någon av oss får det och smittar den andra och vips så har hela veckan gått.

Håller tummarna för tur…

5 thoughts on “Mår jag illa?

  1. hoppas du inte blev sjuk. Ja, det blir nog så att man belönar för länge på samma ställe.. speciellt i ligg då jag vill ha ett speciellt ligg, så då får hon belöning direkt hon gör rätt teknikmässigt och hastighetsmässigt.. då behöver hon ju inte ligga kvar.. men det går bättre redan..

Kommentera

