Besök

Den där promenaden jag skulle ta innan frukost och innan jag skulle till Body balance klockan 9 blev det inte mycket av. Vaknade till -22 grader och sov därför till halv åtta 😉 . Tog jag en kortare tur med Mira och stack sedan till träningen. Det var segt idag, träning i grupp inomhus är inte riktigt min grej. När instruktören säger, den här övningen är kul eller den här övningen kommer ni gilla så blir de andra lyriska för den tar ju så bra och jag tycker bara den är jobbig och det gör ont. Jag har inget jäklar anamma för sån där träning har jag insett.

Väl hemma igen förberedde jag tacomiddagen som jag skulle äta tillsammans med mina gäster och nyblivna vänner Ove och Heike. De har en lapsk vallhund vid namn Hattu som ursprungligen är från Finland och som har hamnat hos Ove genom Beate på kennel Njarga. Han är stor och har lite ostabila öron men var verkligen jättemysig. Mira uppskattade hans sällskap och till och med Qeso tyckte att han var helt ok. Jag fick även träffa deras amstaff Emma, jättesöt!!!

Nu är det lördag kväll, imorgon ska verkligen allt juligt ner…gardinerna och två julljus är kvar. Men nu är det slut med myset!

Valparna är fem dagar idag 🙂 .

Bilden helt fräckt snodd från Fia igen fast denna gången från Facebook.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är meningen att jag ska ha en av dem…beställde biljetter igår, när de är nästan fem veckor ska jag åka ner och hälsa på. Jag kan inte säga vem av dem som kommer bli min efter det besöket men jag kommer i alla fall ha sett dem, gosat med dem och kanske förstå lite mer att jag ska få valp snart när jag varit där 🙂 .

7 thoughts on “Besök

Kommentera

