Buga går framåt

Jag tycker att Mira verkar fatta, när jag tittar på filmerna från igår och idag fastnar hon inte i andra beteenden när hon upprepat det jag vill ha några gånger. Visst hon testar ibland både det ena och det andra men hon kan resa sig från ligg och göra om och det är framsteg!!!

Det känns såååå kul 🙂 . Vi har gått med på en utmaning, jag ska lära henne ligga på rygg, det projektet börjar imorgon kväll…om jag orkar 😉 .

Imorgon ska jag ut och gå en tur på morgonen för att klockan 9 bege mig till ett pass Body Balance. Sen runt lunch kommer två nya bekanta från Umeå som har lapsk vallhund. Det ska bli jättekul!

På söndag ska det snöa….ja varför inte? Man kan ju undra om inte 130 cm kan räcka men ok då.

7 thoughts on “Buga går framåt

  1. Som du säger; framsteg 😀 Om man kollar båda filmerna, den från igår och denhär så ser man ju en klart förbättring idag! 😀 Bra jobbat!!

    Imorgon ska du upp 06.00 och promenera! Yeah!

Kommentera

