Lucia är över

Nu har lucia varit för i år, min mamma fyller år idag och imorgon är det onsdag 😉 .

Jag packade in paketen till Tinas Yazza och Petras Tim idag. Mira var väldigt intresserad måste jag säga och Qeso likaså. De gillar alltså hundgodis 😉 .

Imorgon är det after work med jobbet, det ska bli kul . Det kommer bli en tidig kväll men ett glas vin ska det nog bli i alla fall 😉 .

Jahapp, ett helt onödigt inlägg egentligen haha. Men jag kände för att skriva lite

Jo förresten, är det någon som vet varför jag aldrig kan klara av att göra en tjockpannkaka? Jag har gjort det tre gånger och varje gång vägrar fanskapet att bli klar och jag vet inte varför…

11 thoughts on “Lucia är över

  1. Märkligt med tjockpannkakan (antar att det är det jag kallar ugnspannkaka). Du har inte för liten form så att den blir för tjock och därför inte blir klar? Om inte har jag tyvärr ingen lösning på ditt problem. 🙂

  2. Om du har en gjutjärnsstekpanna grädda pannkakan i den i ugnen och snåla absolut inte med smör. Fråga Lina, ugnspannkaka är min specialitet……..(den enda också i köket)

  3. Klart jag är pepp för måndag! Och klart att jag ska till Stigsjö, jag ska ju faktiskt uppträda… kan bli intressant, tyckte att körövningen idag inte gick särskilt bra (mest för mig själv alltså) 😉
    Står du fast vid att hänga med i kören efter nyår?

Kommentera

