Träning

Mira är verkligen en busig toka 🙂 . Vi tog en långpromenad som på halva vägen pausades med lite träning på klubben. Vi hade mycket dragkamp och varvade det med håll fast, fritt följ och apport. Hon har en väldigt bra fart i apportering måste jag säga, men att hålla fast apporten vid avlämnandet är inte riktigt hennes grej, trots att vi tränat det en hel del. Vi tar nya tag. Varför vi tar nya tag vet jag inte för tävla ska vi inte men jag vill få det att fungera ändå 🙂 .

Imorgon är en ny arbetsvecka som bland annat kommer ta mig till Stockholm (igen) på onsdag och torsdag. Snart är det helg igen 😉 .

Nu ska jag mysa i ett hörn med en bok 🙂 .

Kommentera

