Klaga på saker

Idag har jag klagat…eller ja, jag har skickat mail Bravo Juice och Lekia. Jag brukar aldrig ”komma till skott” med sådant men när något irriterar tillräckligt så 😉 .

Mailet till Bravo Juice handlade om något så löjligt som korken på apelsinjuicen. De ändrar på den hela tiden men mest är den så liten och är man bara det minsta darrhänt så åker Juicen ut. När jag ändå höll på så slängde jag iväg ett mail om det 😉 .

Det andra mailet, som gjorde att jag även mailade om juicekorken när jag ändå var igång var om ”Lekias roligaste spel” Rat Attack. Jag tycker det är avskyvärt att man gör reklam om ett spel (Säljs ”endast på Lekia”) där man slår efter djur med redskap. Vad ger vi för signaler med ett sådant spel? Lekias roligaste spel…de måste ha en väldigt stor brist på fantasi…

2 thoughts on “Klaga på saker

  1. Haha, jag brukar verkligen aldrig komma till skott med sådana klagomål även om jag ibland funderar på det. Det är ju tur att det finns sådana som du som faktiskt klagar! 🙂

  2. Bra jobbat! Hade aldrig hört talas om det där spelet förrän nu, det är ju bedrövligt! Usch, tvi och blä! Jag tror minsann att jag också ska knåpa ihop ett klagobrev till Lekia.

Kommentera

