Helg igen

Att tre dagar har gått så fort! Jag har planerat en projektledarutbildning på jobbet och nu, onsdag till fredag var det så dags. Rummen på hotellet fylldes och konsulten som skulle hålla utbildningen stod där han  skulle och vi var igång. Det var jättebra dagar och jag är så nöjd!

Jag hade en del att ta igen då jag ”landade” nu ikväll…bland annat läsa om resan till Luxenburg för Fia på kennel Vickulas. Det var så kul att se bilderna på resan och fler bilder på Ready, han är både vacker och kampglad – tummen upp för det 🙂 . Nu är det ju bara att vänta…bara ja…hahaha! Det känns otroligt spännande, ena stunden känner jag bara en enorm längtan och i nästa nästan panik. Det tror jag de flesta går igenom som inte haft valp på länge och jag tror att det är för att jag så gärna vill att allt blir bra, att allt blir rätt (ja tjena 😉 ). Men i nästa stund får jag lugna mig, jag vet ju trots allt inte om det blir en valp till mig än…jag önskar jag kunde glömma allt tills jag visste så jag slapp gå och undra 😉 . Tänk om man också kunde sluta tänka på namn 😉 .

Här är det mellan 5-10 minus nu, det är härligt. Tyvärr har Johan blivit sjuk, har smärta i kroppen och är allmänt som en potatissäck…så ingen skidtur i helgen. Men vi ska nog fylla dagarna jag och Mira, gå långa promenader bland annat 🙂 .

Ha en go helg!

3 thoughts on “Helg igen

  1. Haha – cool down 😉 Namn – ja, 2 han-namn är obligatoriska: Sting & Strajk. Bara att slåss med Augusta om vilket 😀 Nåja, det kanske blir fler pojkar än 2 – då behöver ni inte slåss – haha!!

Kommentera

