Stygnen är väck!

Äntligen är stygnen väck! Nu i eftermiddag åkte vi ner till Sundsvall och så fick hon sitt snällt på bordet i några minuter medan veterinären tog stygnen. Det ser så fint ut så, förutom längst ner där det är lite rött, men jag ska tvätta i några dagar till så blir det också fint. Jag tänkte gå ut till klubben imorgon efter jobbet, nu får det räcka med slöande 😉 . Leksaken ska med och vi ska träna och busa. Dock inget läggande under gång då 😉 .

Tack för fina kommentarer om Miras ”håll fast” förutom att jag stoppar in apporten i munnen på henne så har hon på bara något träningspass innan detta förstått att hon ska hålla fast godiset lockar och det känns kul. Hon fattar fortare och fortare att matte gör sånna dära lurasaker och hon ska inte gå på´t 😉 .

Uppdatering. Orka löper så nu är det bara till att hoppas att allt går väl och att det blir minst två hanar. Ni hjälper mig väl att hålla tummarna?

7 thoughts on “Stygnen är väck!

  1. Härligt att Mira blivit av med stygnen! Hon är säkert lika glad som du att ni kan göra saker ordentligt tillsammans igen! 😀

    Klart jag håller tummarna!!! Kram!

Kommentera

