Mira är opererad

Idag opererades Mira. Det var nervöst att vänta på samtalet och när klockan var 15 kunde jag inte vänta längre, trots att inget besked är bra besked. Det var lugnt, hon hade precis blivit klar och anledningen till att de var sena var att de hade fått in två akutfall (usch).

Jag hämtade en groggy men glad hund som helst ville ut igår och senast direkt 😉 . Nu ligger hon här bredvid mig och försöker sova, men piper lite och är lite rastlös. Tants knölar är borta och det känns bra även om de var ofarliga.

Johan har tagit ledigt imorgon så någon är hemma vid henne. Sötnosen ska ju inte behöva vara ensam nu inte.

Nu ska jag packa en väska med finkläder. Imorgon har vi möte i Sundsvall, efter det väntar ett hotellrum på mig där jag ska duscha och göra mig fin(are 😉 ). Imorgon kväll vankas nämligen Ladies Night 🙂 .

Ha en go helg!

7 thoughts on “Mira är opererad

Kommentera

