Pyssel

Lite pyssel så här på lördagsmorgonen. Jag är inte supernöjd men helt ok för första gången. ”Ljusstaken” var svindyr men den går ju att variera i det oändliga :D.

Har varit ute med Anna och hennes dotter Maja idag. Vi skulle lägga spår åt våra hundar, gubbe respektive tant. Anna drog ett köttben längs marken och Ville var helt med på att spåra, såg jättefint ut och det var första gången. Ville visste vad han skulle göra 😀 . Två gånger fick han prova och båda gångerna tog han det jättefint och hittade sin belöning. Jag hade Maja på ryggen och båda la och gick spåret med henne. Det gick jättebra och det var lite mysigt att ha henne att prata med när jag la ut leksakerna till Mira. Hon höll med mig om allt jag sa 😀 .

Mira gick sitt spår ganska bra, en vinkel tappade hon bort sig lite men spåret hade inte legat så länge så det kanske var det. Jag gick över elljusspåret som vi hade gått tidigare och det gick så bra så. Nöjd hund=nöjd matte 🙂 .

Nu ska jag städa och snart kommer Johan hem från fisket och då ska vi handla…ingen rast, ingen ro 🙂 . Men nu är det helg!

8 thoughts on “Pyssel

Kommentera

