Tandlös?

Det blir ingen utställning i helgen, min vanliga otur 😉 . Men så illa är det inte, Mira säger ”yessss” och jag vet att det kommer en till våren också (men är noga med att inte tala om det för Mira 😉 ). Mira har alla tänder i behåll, hon fick dock lugnande (karenstid: 7 dagar) så hon somnade sött och sen tog de bort flisan som satt löst. Troligen slängde jag ut 1200 i onödan eftersom hon troligen hade bitit bort flisan själv snart enligt veterinären men jag är lite orolig av mig av naturen när det gäller mina djur så för att inte behöva åka in när det kanske har blivit riktigt illa och hunden har ont så åkte jag in direkt i stället. Så det känns ändå bra att ha det gjort, ingen lös flis i min hunds mun, jag skulle inte vilja ha det så varför ska hon?

10 thoughts on “Tandlös?

  1. Bra att det inte var allvarligare. tandvärk önskar vi inte våra älsklingar. Tyckter att 1200 kr var billigt. Jag betalade 4750 kr i våras när Alice skadade en tand. Höll på att svimma. Hade ngn bara sövt henne, hade jag ju kunnat fixa det själv, hur enkelt som helst…………….

Kommentera

