Mira in action

Jag fick inte sällskap och pyssel idag, Anna var sjuk. Vi hoppas på imorgon i stället. Johan, Mira och jag åkte ut till havet i stället. Ovan ser ni resultatet av den turen 🙂 . Det är dock svårt att få aktionbilder på henne utan att Kiwi är närvarande 😦 . Vi hittade ungefär 10 liter svamp på mindre än två timmar, växte som gräs – ska jag klaga lite så är det inte kul när det ser ut som på dessa bilder vart man än vänder sig (ursäkta kvaliteten, blixt). Det jag visar är ju ändå bara en liten del av all svamp vi såg, det är nog ungefär 80 liter kvar  i området där vi gick 😉 .

Jag har beställt en filmkamera ikväll, lyxigt värre. Denna blev det och snälla, inga kommentarer där det står hur asdålig den är tack 😉 . Jag tog med alla tillbehören så jag har stativ och allt, det var ju lika bra när jag ändå lyxade mig. Så nu ska Mira och jag snart filmas. Dyraste hundgrejjen jag har köpt förutom hunden tror jag 😉 .

Vackra tant Mira, spejar efter fisk 🙂 .

Imorgon är det fredag och sen väntar en helg i hundens tecken. Lapphundsträff i Nordingrå. Det ser jag fram emot. Jag ska stå för träningen och det ska bli spår och uppletande är det tänkt :). Man kan ju inte åka på en hundträff utan att träna lite 😉 .

6 thoughts on “Mira in action

  1. Vilka jättefina bilder på Mira! 😀 Kul med en videokamera, ser fram emot alla filmer du kommer lägga ut i bloggen! 😉 Hoppas att ni får trevligt på lapphundsträffen!

Kommentera

