Utmaning

Jag har fått en utmaning från Emma. Det går ut på att man ska berätta 7 saker om sig själv och sedan skicka vidare till 7 nya personer. Jag har gjort den här förut men det har säkert ändrat sig sen sist 🙂 .

  1. Jag drömmer om en egen bil, en liten snodig en till mig och Mira 🙂 .
  2. Jag ser fram emot vintern och advent.
  3. Jag är fruktansvärt valpsjuk!
  4. Jag ser upp till en kär vän.
  5. Jag längtar efter en riktig hundtränarvän i Härnösand som tränar som jag.
  6. Jag har köpt en ny klänning och nya skor, enbart för att jag ska på Ladies Night.
  7. Jag älskar att vara hemma.

De 7 jag utmanar (om de vill och har lust) är:

  1. Shanie
  2. AK
  3. Kicki
  4. Ulrika
  5. Vendela
  6. Lina (igelsnigel)
  7. Mathilda
One thought on “Utmaning

Kommentera

