Skogen!!!

Idag var jag och Mira i skogen 🙂 . Som jag skrev igår så begav vi oss till Fälleberget, men det blev så klart en kort tur, upp till utsikten är det bara lite drygt 1 km. Men vi fick komma ut i skogen i alla fall och vi njöt båda två. Mira åt på sitt ben och letade godis och jag satt och läste i solen. Det blåste lite så ibland kändes det lite kallt men det var härligt att komma ut.

Imorgon kväll hoppas jag det är slut med detta tramsandet med promenaderna!

Vill visa en kudde jag köpte igår. Klicka här! Det är en kudde från Indiska som numera pryder balkongen.

3 thoughts on “Skogen!!!

  1. Härligt med en skogstur, jag ska hålla tummarna för att Mira blir helt friskförklarad nu så att hon kan röra sig som vanligt igen.

    Vilken fin kudde, den passar nog jättefint på er balkong! 🙂

  2. Sitter här med tårar i ögonen… Det var länge sen jag var inne här och läste, men så möts jag av att Kiwi inte finns med er mer! Läste bakåt och hittade barnets underbara ord dagen innan avlivningen… Ville bara säga att jag tänker på er.

Kommentera

