Tränat

Imorgon kommer det bli en ond dag…jag känner redan nu att det kommer kännas i kroppen att jag tränade Body Balance i morse 😉 . Nytt program och asjobbigt, även om jag fuskar när det blir för jobbigt. Jag är nog lite lat 😉 . Jag har inte svettats så mycket, någonsin som jag gjorde på passet. Helt sjukt, det såg ut som om jag duschat och till och med armarna glänste av svett. På väg hem från träningen gick jag dessutom en omväg för att lägga ett spår till sjuktanten, sjuktanten förresten…hon är ju helt galen! Hon hittade en pinne på promenaden med Johan igår och den bestämde hon sig för att den var busig och just den skulle hon ha med sig hem och springa runt i lägenheten med. När Johan tog den skällde hon och skrämde honom (vår lek 🙂 , vi låtsas bli enormt rädda då hon skäller och hon skäller en gång till och tycker leken är skitrolig haha. Nej, vi är inte alls knasiga 🙂 . I alla fall, när jag gått spåret gick jag hem och tog mig en smörgås och drack lite innan jag och tanten gav oss ut. Hon tog spåret bra och spårade fint, lite svajigt ibland men hon hittade alla sakerna och tog vinklar och spåret på stigen helt ok.

Nu är jag som sagt mör. På skoj så vägde jag mig innan jag stack på träning och efter jag hade kommit hem och duschat. Jag har ju inte gått ner ett halvkilo men det var det som hade minskat då jag kom hem…sa jag att det var svettigt 😉 ?

3 thoughts on “Tränat

  1. Haha låter verkligen som jobbig träning, men det är särkert roligt! Jag hoppas jag ska komma igång med träningen igen nu, bara mina pass vill börja om igen.

    Roligt att Mira är så busig och vill leka fortfarande! 🙂

  2. Jag vet inte hur du brukar lukta men jag luktar faktiskt inte efter träning. Det är gammal svett som luktar när man blir varm igen….stackars Kiara 😉 .

Kommentera

