Mira 9 år!

Mira och Rut leker.

Jag har sagt att Mira är nio år i några månader nu, men nu är det sant också 😉 .

Grattis älskade tokiga hund!

Jag har ”firat” hennes dag med en tur ut på en mosse för att leta hjortron. Det fanns några stycken men inte så många och alla var inte mogna. Det var varmt så vi gav upp efter en timme och begav oss hemåt igen för att jag skulle få hämta min bikini. Sen gav vi oss iväg till Klubbsjön för ett dopp. Mira gick i direkt med mig och simmade med mig på en tur, när jag var färdigbadad och tog fika gick Mira själv ner till vattnet igen för att titta efter fisk 😉 . Ett dopp till innan vi begav oss hemåt igen, mina första dopp för i år för övrigt 😉 . Mira stannade sedan hemma medan jag tog en stavgångstur till en billig skitmataffär som jag Lider med (hohoho) för att handla svensk fransyska och hem igen.

Det blev kanske inte en sån aktiv dag för Miran men skogstur och bad får räcka för idag, det ska regna imorgon fm så då ska vi ta en regntur till klubben och träna lite lydnad 😀 .

3 thoughts on “Mira 9 år!

Kommentera

