Jobbigt att jobba

Kiwi tillsammans med en bäbisgaia 🙂 .

För första gången är jag riktigt less på att vara på jobbet. Jag sitter i ena änden på ”vinden” i ett gammalt hus och en kollega i andra änden. Han har relativt svalt, jag har runt 27 grader. Det är tungt att jobba i de temperaturerna, jag trodde inte jag påverkades så men koncentrationsförmågan är riktigt dålig. Sen att det är så nedrans tyst är också jobbigt, det trodde jag heller inte. Som tur är har jag uppgifter som inte kräver så stor tankeverksamhet just nu, det är väl det positiva just nu. En sak till är positivt, jag tog med mig datorn hem så jag kan jobba på en sval balkong imorgon, det känns bra. Sen är jag ledig i två veckor! Underbart!

Mira och Johan är ute och fiskar just i denna stund. Hon stod och tryckte vid dörren när han skulle åka- Glöm mig inte!!!

Kommentera

