Nu går det fort…

Tiden måste stå stilla, bara en liten stund i alla fall för nu går det för fort. Nu är snart helgen slut och nästa vecka är jag i Falun med jobbet mån-ons. På onsdag kväll kommer min mamma och min syster och på torsdag kommer Hanna. Sen är det helg igen… Snälla stanna tiden lite…på torsdag kväll i alla fall.

Lördagen har varit härlig så här långt. Började med en rask promenad på 40 minuter för att gå på ett pass med body balance. Det är ett jobbigt men skönt pass. Efter det gick jag lika raskt hem igen, tog sedan ut hundarna på en långtur på dryga timman. Solen sken och jag kunde gå ut i bara två tröjor. Nu kanske våren äntligen kommit. Vi vilade lite uppe på berget, eller jag vilade och hundarna letade mus i gräset 🙂 . Väl hemma igen stack jag direkt iväg, med apostlahästarna igen och handlade lite. Nu är jag mör i benen men väldigt nöjd 🙂 .

Jag har även hunnit färga håret men sen har det inte hänt så mycket, jag vill sitta ner lite bara 😉 . Snart börjar tvättiden så då är det upp och hoppa igen.

Hoppas ni andra också har en trevlig helg.

5 thoughts on “Nu går det fort…

  1. tackar för ditt svar, det hjälpte en del i mina funderingar! Just nu lutar det mest åt utbildningen här i Karlstad, då har jag dessutom möjlighet till att jobba mer = mer pengar = mer hundaktiviteter 😀

    Jisses va snyggt ni har det hemma! Var ju supersnyggt med den gröna fondväggen 🙂

Kommentera

