Grattis Kiwi

Idag fyller Kiwi 4 år, vilket innebär att vi har haft henne i 2,5 år. Tiden har gått fort men ändå känns det som om vi har haft henne betydligt längre än 2,5 år. På den tiden har vi hunnit med att ta bort tre juver, kastrering och konstaterat diskbråck. Ja, jisses tiden går fort 😉 .

Idag visade hon att hon har blivit en jägare. På självaste födelsedagen fångade hon sin första sork. Jag säger första för jag är övertygad om att det blir fler. Koppeltvång, jo tjena. Munkorgstvång, och uppbundna framtassar kanske skulle göra susen på sorkjägare. Det är ju inte så att de alltid letar så man ser menar jag. Ni som har sorkjägare vet vad jag pratar om. Kiwi ville inte äta sin fina sork, men oj så kul den var att leka med 😉 . Jag kunde inte låta bli att skratta, den skakades, kastades i luften och attackerades. Inte mycket kvar av den efter ett tag.

Jag tänkte skriva lite mer idag men det får bli i ett annat inlägg.

Grattis Kiwi! Ikväll väntar en pannkaka, men shhhh hon vet inget än 😉 .

4 thoughts on “Grattis Kiwi

Kommentera

