Bilden

Klantigt att inte visa bilden, men så är det ibland. Bilden jag vann med är den jag har här ovan. Men här kan ni se hela. Mira var smått överviktig ut så jag hoppas jag snart kan få en ny bild på dem som jag kan använda här på bloggen.

Tack för alla grattisar förresten, det var riktigt kul att vinna. Nu har vi finfina leksaker till träningen.

Jag har hittat en låt som jag älskar, den är lugn, sångaren har underbar röst…ja den är bra i alla fall. I början kanske man inte älskar den, men prova igen då 😉 . Här kan ni lyssna till den:

Qeso vill avslutningsvis visa hur fin han är då solen lyser. Han blev lite för mallig av alla kommentarer om vad söt han är så han vill visa upp sig lite till 😉 .

Snart kommer det två inlägg till. Det blir för långt med ett men jag vill berätta både om årsmötet och om dagens promenad.

2 thoughts on “Bilden

Kommentera

